DOLAR
32,3374
EURO
34,8108
ALTIN
2.390,60
BIST
10.276,88
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin
Yağmurlu
20°C
Mersin
20°C
Yağmurlu
Pazar Az Bulutlu
21°C
Pazartesi Açık
22°C
Salı Açık
23°C
Çarşamba Az Bulutlu
25°C

TEKSİN ile 1 milyon talebe yanıt verildi 

TEKSİN ile 1 milyon talebe yanıt verildi 
08.06.2022 11:52
300
A+
A-

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin ‘Mersin Tek Noktadan Çözüm Merkezi’ sloganıyla hayata geçirdiği ‘Teksin Mersin’ uygulaması ile Mersinliler, Büyükşehir Belediyesi’ne bir telefon kadar yakın oluyor. Her türlü talep, şikayet ve önerilerin alındığı Teksin’de, kurulduğu 2020’den bu yana 1,5 milyona yakın çağrı yanıt buldu, yaklaşık 1 milyon talebe ise cevap verildi.

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin ‘Mersin Tek Noktadan Çözüm Merkezi’ sloganıyla hayata geçirdiği  ve Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’in ‘benim yol arkadaşım, baş danışmanım’ dediği ‘Teksin Mersin’ uygulaması ile kurulduğu günden bu yana 1,5 milyon çağrı yanıt buldu.

Mersinliler hem telefonlarına indirdikleri Teksin uygulamasından hem Alo 185 üzerinden hem de 0 324 185 00 00 numaralı WhatsApp ihbar hattından Büyükşehir Belediyesi’ne ulaşabiliyor. Çağrı operatörleri ise kısa sürede vatandaşların talep, şikayet ve önerilerini çözüme kavuşturuyor.

“1,5 MİLYONA YAKIN BİR ÇAĞRI KARŞILAMA ORANIMIZ VAR”

Teksin İletişim Koordinasyon Merkezi Koordinatörü, Kalite Yönetimi ve Kent Araştırmaları Şube Müdürü Ezgi Ayhan, “Teksin, 16 Temmuz 2020 itibariyle ‘tek noktadan çözüm merkezi’ sloganıyla faaliyet gösteren bir birim. Gerek çağrı merkezi üzerinden gerek WhatsApp ihbar hattımızdan gerekse irtibat noktalarımızdan bize ulaşan vatandaşların taleplerini, şikayetlerini, dileklerini, önerilerini ilgili birimlerce çözümleyen ve bunu Başkanlık Makamı’na raporlayan bir platformdur. Bu süreç içerisinde yaklaşık olarak 1,5 milyona yakın bir çağrı karşılama oranımız var. Bunun yaklaşık 950 bini kayıt altına alındı. Kayıt altına alınan durumlar; dairelerce istişare edilip çözümlenmeye yönelik olan vatandaş talepleri. Bunlar da Teksin’in koordinasyon merkezi aracılığıyla ilgili birimler içerisinde yoğrulup çözümlenip sonuca ulaştırılmakla belirlenen konular” dedi.

“TEKSİN MOBİL UYGULAMASI”

Ayhan, Teksin mobil uygulamasından da bahsederek, “Mobil uygulama vatandaşlarımızın cebine girebildiğimiz sanal nokta. Belediyenin sanal ayağı aslında. Mobil uygulamayı kullanarak vatandaş nasıl operatörlerimize bir tuşla ulaşabiliyorsa, yazarak bize bütün taleplerini, şikayetlerini iletebilirler. Genel olarak belediyeciliği cebe indirmiş olduğumuz bir merkez diyebilirim mobil uygulama için” diye konuştu.  Ayhan,vatandaşların uygulamayı indirdiklerinde Büyükşehir Belediyesi’nin hizmetleri, birimleri, duyuruları, haberleri, otobüs saatleri gibi birçok birimi ile ilgili bilgi edinebildiklerinin altını çizdi.

Teksin’in belediyeciliğin 7/24 hizmet veren ayaklarından biri olduğunu sözlerine ekleyen Ayhan, “Bunun öncesinde vatandaşlar belediyeye ulaşmak istediğinde, bir çözüm aramak istediğinde belki 10’da 1’i ulaşabiliyordu, sorununu izah edebiliyordu veya edemiyordu. Teksin uygulaması ile vatandaşlarımızın belediye konusunda ulaşmak istediğine ulaşamama gibi bir ihtimali kalmadı” dedi.

TEKSİN, VATANDAŞLA BAŞKAN SEÇER’İN ARASINDAKİ KÖPRÜYÜ KISALTTI

Ayhan, Teksin sayesinde Mersinliler ile Başkan Seçer arasında bir köprü kurulduğunu belirterek, “Vatandaş ile Başkanımız Sayın Vahap Seçer’i birbirine daha da yakınlaştırdığı için Teksin’in önemi çok büyük. Teksin’in analiz boyutu da çok önemli. Çünkü Teksin, aldığı taleplerin nasıl çözümlendiğini, hangi noktadan hangi talep geldi, hangi yaş grubu hangi talebe yönelmiş, bunun analizini ve istatistiklerini tutarak Başkanımız Sayın Vahap Seçer’e bu doneyi verebilmiş oluyor. Başkanımızın zaten önem verdiği nokta burada başlıyor” diye konuştu.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.